2012. május 26., szombat

Apa mien szupej tééés???


Vagyis: Apa! milyen szuper kés??? -kérdezte Gergő.

-Polírozott dió markolat, a szokásos M2 gyorsacél, mikarta baknival.
Fasza, kisméretű, konyhában is használható. -feleltem.

-Téénled? Te apa! Te mien üdesz vad máj!!

-Ja. Köszi kisfiam. Ha betöltöd a hatot, kapsz egyet tőlem jó?

-Oté! Mosz kapom?

-Nem. Nem mosz. Anyád szét is júgná a szeggemet...

-A szeddedet??

-Na jó. Hagyjuk, mert felraklak az internetre.

-Intejnetje?

-Ja oda. Majd csak sasold fiam.

-Oté!

Én megmondtam:


Csak egy szegecs van.

 De az legalább látszik mindkét oldalon:


 Szerintem ebből a szögből faszányos:


8 megjegyzés:

  1. Hello Marci!

    Jó kis forma, ügyes munka, mint mindig.

    Ui.: A fentiek gyerkőcre is igazak.

    Üdv.: Zsombor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló Zsombor!

      Örülök, hogy tetszik, a gyerekről meg csak annyit, hogy szerencsére nem rám hasonlít...

      Törlés
  2. Az egyik legjobb darab. A barterezést megdumáljuk!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szép élszalag, bárcsak tudnék ilyet csinálni.
    Reszeltem én régebben egy IZULA formát, kicsit a kezemhez szabva a markolatot. Egy betonvágó lapból készült, összesen 2mm vastag, szerinted ebből ki lehetne csiszatolni skandi élet, vagy inkább ilyen élszalag kéne rá mint a tiédre?

    VálaszTörlés
  4. http://kepfeltoltes.hu/120607/IMG_0092_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  5. hello Wanax! en a magam reszerol biztosan skandi elet raknek ra, tekintettel az anyag vekonysagara, de azt megprobalnam kb. 7-8 mm magasra felhuzni! udv: Marci

    VálaszTörlés
  6. Köszi a választ.
    Próbálnám én próbálnám, de sajnos csak kézi eszközeim vannak.
    Eddig ebből az anyagból csináltam vagy 4 kést amik a konyhában vannak használva, azoknak az élét simán a legfinomabb reszelőmmel alakítottam, majd gyémántos élezővel meg fenőkövekkel finomítottam. Szépnek nem szépek, de krumplit paradicsomot satöbbit vagdalni tök jók. Az izulát, (meg a most készülő tantot) valszeg meg kell edzeni, mert azokat elviszem majd kirándulni magammal ha úgy esik a dolog, és bár brutalizálni nem szándékozom velük, azért terepen gondolom jobb egy kicsit az éltartóbb anyag.

    VálaszTörlés