2012. október 7., vasárnap

Visszatértem!

Mégpedig ezzel a faszányos kis darabbal.
Már nagyon régóta szeretnék egy olyan fixpengéset, amit TÉNYLEG mindig hordhatok. 
Ami mindig nálam van, észrevétlenül himbálózik az oldalamon.
Legális méretű (nem mintha érdekelnének a SÜN-ök) és a mindennap előforduló feladatok megoldására tökéletesen alkalmas.
Számtalan bicskám közül ezt a -szerintem etalon- Spyderco-t hordom a legtöbbet:


Mégis, kell, hogy legyen az embernél egy fix is, amit nem féltek annyira, ráadásul bármikor csinálok egy másikat.
Hát ő lett az:


Az eddigi legszebb és legjobb késem. 
A holker szinte hibátlan.
Ahol mégis belenyaltam az azért van, mert a vizes köszörűm akkorát üt,
mint Mike-fiú fénykorában.


Teakfa markolat, hozzá színben remekül illő mikarta bakni, egy darab rozsdamentes acél szegecs.
Az eddigi legkényelmesebb markolatom.


Az élszalag is sikerült, elugrálnak előle a szőrszálak.


Még mindig M2-es gyorsacél. A szürke felületkezelést meghagytam. Egyrészt úgy kevésbé rozsdásodik, másrészt kurva jól néz ki.


A teak-fa markolat, mint a legtöbb fasza faanyag Kőhegyi kollégám ajándéka, amiért roppant hálás vagyok!

8 megjegyzés:

  1. Na végre, habár a Terminátor filmekre is éveket kellett várni...bíztam benne, hogy itt nem kell annyit...
    Fasza lett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is gyere át Tomi, mert van egy ajándékom számodra.

      Törlés
  2. Uh azannya, ez aztán a Mr Letisztultság, szép darab!

    VálaszTörlés
  3. Szervusz Marci !

    Az utolvó mondatod fedi a valóságot. Kurva jól néz ki ! Mástérszt, I am happy, hogy te I'll be back ! Már hiányoztál ! De hogy a késről is essen néhány dicsérő szó, elmondanám hogy ez a leélezés a kedvenc formám nekem is. Szolid, szép egyenletes ívű, és roppant mutatós. Valaki azt mondta: -Isten nem teremtett egyenes vonalakat. Azt meghagyta az embereknek. Amikor ilyen szép lesz valami, akkor szerintem az ő keze is benne van. De a te ügyességedet sem vonom kétségbe.

    AMA.

    VálaszTörlés
  4. Szia Ama!

    Örülök, hogy tetszik, de annak még jobban, hogy hiányoztam is! Bevallom, szeretem, ha hiányolnak :)

    VálaszTörlés