2013. június 13., csütörtök

Kisgömböc

Köszöntsétek szeretettel legújabb gyermekemet, Kisgömböcöt.
Ha ismered a mesét, nem kell bemutatnom.
Ő egy igazi kis éhenkórász, állandóan éhes, folyton a zabáláson jár az esze.
Eszik is jó sokat, ezért olyan gömbölyded:


Még nem lehet mondani, hogy dagadt, hanem inkább, mint elfogult apuka azt mondanám, jó erőben van, bár többet nem kéne híznia:

 
 
Bár ez nézőpont kérdése:


 A 6 mili, az 6 mili:


Én mindenesetre nem kötözködnék vele, ha nagyon éhes, mert nagyon éles, meg kemény mint a vídia, Laci Bácsi edzette Baján 59,5 HRC-re::

     

és tükrös is:





Mint minden gömböc, nehezen fordul fel, de akkor nagyon:




Sajnos, rossz gyerek, megharapta az óvónénit, ezért készítettem neki egy kényszerzubonyt is, de ezt inkább hagyjuk...:


Mint jó szülő, ügyelek a részletekre:
 

Szokásos fasza szegecsek:



És Teak-fa markolat:

 
 
Na ez az utolsó:


Méreteket holnap, megyek aludni, mert anya már lefeküdt...

13 megjegyzés:

  1. Szervusz!

    Ezt nagyon eltaláltad! Imádom a vastag pengét, de én eddig még csak kukrit mertem 6-os anyagból készíteni, féltem hàtha túl vastag lesz!
    Na de majd most!
    De mégegyszer gyönyörű lett, csak így tovább.

    Balee

    VálaszTörlés
  2. Szia Balázs,

    örülök, hogy tetszik, ha elég magasra húzod a levezető élet, szerintem sem kell félni a vastag vastól.

    VálaszTörlés
  3. Szia Balee!

    Tetszik a késed, nagyon ügyes vagy, főleg gépészet nélkül.
    Te hogy tudod ilyen szépre csinálni a levezető élt?

    Üdv:
    Ed

    VálaszTörlés
  4. Szia Balee!

    Ismét én.
    Ha esetleg szeretnél eladásra kínálni ezt-azt, van egy új http://www.bladeshop.hu/ késes netbolt, ahol tervezünk 'Hand-made' kategóriát, azaz, hogy amatőr késbarkácsolók eladásra kínálják az arra érdemes műveiket. Mit szólsz az ötlethez?

    VálaszTörlés
  5. Szia Ed,

    remek ötlet, magam is nagy Ganzo rajongó vagyok. Mellesleg engem Marcinak hívnak. Balee egy másik "kolléga" :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi Marci!
      Ctrl-v-ztem a szöveget, és benne maradt az előző kolléga neve.
      Akkor kitaláljuk mint-hogy lenne célszerű megoldani,
      oszt majd összehozzuk.
      Üdv:
      Ed

      Törlés
  6. Szervusz Marci !

    Mostanában én is készítettem egy pár markolatpanelos kést. Tudom hogy milyen az amikor valaki rászánja az időt, és igényes. Most nem magamra gondolok, hanem rád. De hogy a késed is dicsérjem. A görbe vonalzó rendelkezik ilyen csodálatosan ívelő vonalakkal. A levezető él kidolgozása kifogástalan. De ami a legjobban tetszik az a ricasso része a késednek. Szép a csiszolatlan rész rusztikus felülete. Nagyon mutatós a polírozott résszel együtt. Egy + egy szóval -Nagyon kisgömböcös !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ama,

      hát bevallom, nagyon örülök, hogy tetszik, én is büszke vagyok a megvalósításra, különösen annak fényében, hogy a leélezést egy sima nagyolóreszelővel csináltam. Mellesleg hasonló formákkal tervben van a nagygömböc is.

      Törlés
  7. Szia Márton! Nemrég beszéltünk telefonon. Tényleg gyönyörűek a műveid. Ezt a kisgömbit egy "zombigreen" g10-el nagyon el tudnám képzelni a jobb oldalzsebemben amikor a Naszályon felfelé megpihenek farigcsálni a Bik kútnál.
    Holnap elküldöm neked a két kést amit alakítani kéne. A magadét saját belátásod szerint csináld, de ha lehet, akkor az enyémet 8 cm alá hozd le. Előre is köszönöm.
    Ha pedig lenne eladó késed, akkor azt szívesen látjuk a bladeshopban.

    üdv. Antal

    VálaszTörlés
  8. Szia Antal,

    lekötelezel, küldd a késeket, amit lehet, kihozok belőlük!

    Köszi: Marci

    VálaszTörlés
  9. Szia Marci!

    Írtam mailt neked, ha nem kaptad, lehet nem jó címre küldtem, dobj légyszi egy üzit a shop címére hogy tudjak neked írni.

    Üdv.:

    Antal

    VálaszTörlés
  10. Na....VÉGRE
    Azt gondolom a Tombor kések új generációja született meg ezzel a remekbe szabott darabbal. Ilyen kidolgozást még nagy gyártók késeinél sem mindig látni. Nem mondom hogy hibátlan, de de mindenképpen egy mérföldkő a késeid között.ú
    Gratula.

    VálaszTörlés